Hamster Playground - Fun & Challenge Games Pack
Step out of the maze and make sure that fun times last even longer by unlocking four additional game modes for Hamster Playground - put your hamsters to the test by entering Truck Pulling, Eating Contest, Skateboard Race, and Beware The Cat competitions. New modes can be enjoyed both offline and online, and allow for up to four players, so grab more of your friends and show them who’s the boss across all the games. In "Vehicle Pull”, your hamster puts on his tiny harness and prepares to tow a miniature wagon. In “Eating Contest”, strategy meets gluttony as your hamster devours a variety of treats, from crunchy seeds to delicious vegetables and everything in between. In "Skateboard Racing" your hamster's agility is put to the ultimate test. "Beware The Cat" mode provides a new level of excitement as your hamster sprints when the light is green, but must stop in place when it turns red.