Hamster Playground - Cute Pets DLC
I feel a bit like a farm here.... Cute Pets is a new DLC pack for Hamster Playground - This time being strongly related to the farm! This set will allow your hamsters to impersonate various cute and adorable animals. Wake up your hamsters in a whole new reality by decorating their home in a truly cute atmosphere. Perform new tasks and do new jobs, this time on the farm! Cute Pets DLC includes: New farm- and animal-related items for the hamster's home; Costumes that allow hamsters to dress up as their favorite animal Brand new quests with unique rewards; New jobs to do for your Hamsters.