Hamster Playground - Conquerors Skin Pack
Channel the spirit of adventure with the Conquerors Hamster Set! Whether your hamster takes on the persona of a fierce Viking or a cunning pirate, these sets offer helmets, swords, and eye patches that bring out the conqueror within. Your hamster is now set to sail the high seas or raid distant lands. This DLC contains a ready set of new costumes, as well as separate items for your hamster to dress up with other available elements.