Hairstyle Set 7
This set contains the following downloadable content: ■"Steel Knights" set of 2 additional hairstyles ・Additional Hairstyle - Deva ・Additional Hairstyle - Zoa *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.