Grim Legends 3: The Dark City
Don the mantle of a relentless monster huntress in a crumbling city in need of redemption! When the powerful artifact that binds Koshmaar – a horrifying creature from another world – is stolen, you embark on a quest that will lead you to the gothic city of Lichtenheim, which is inhabited by Maskwraiths – demonic creatures corrupted by a power from another dimension. Answer the call of the Dark City!