Greaser Pack
The Mafia II Greaser downloadable content pack is all about speed. These 2 new hot-rod speedsters will win you pink slips every time. Pair that with 2 new suits for Vito, one with leather jacket and heavy boots, the other a leather racing suit, and get ready to start your engines.