Gorgon's Fury
Exclusively available in the Ryse Season Pass. A fighter moves with the grace of Perseus when carrying this shield due to a unique alloy of rare metals that, while stronger than iron, renders it almost weightless. In-game benefit: Pilum Count + 7; for use in Gladiator Mode.