Gold Heroes Pack – FOR HONOR
Unlock additional heroes with the Gold Heroes Pack! This pack includes six additional heroes with unique playstyles: Centurion – a Knight fighting with his gladius. Gladiator – a Knight fighting with his trident and buckler. Highlander – a Viking fighting with his claymore. Shaman – a Viking fighting with her hatchet and dagger. Shinobi – a Samurai fighting with his kusarigama. Aramusha – a Samurai fighting with his dual katana.