Gnomdom
In a little gnomey village, in a whimsical forest… A Gnome Grandpa awaits his family to gather ‘round for his 100th birthday. Explore the forest’s lush greenery and find his tiny gnome kin trapped in curious places. Solve puzzles, collect family pictures, enjoy the hand-drawn artwork, and help each gnome find their way back home. Features: - Charming, hand-drawn visuals - Natural, fairytale environments with atmospheric soundscapes - Humorous, wholesome challenges - Simple controls – perfect for all ages - A very happy ending!