Gloom and Doom
Gloom and Doom is a visual novel throwback to 90s slacker movies with a supernatural twist. A depressed wraith is trying to earn his way back into heaven by hunting demons. After killing demons for 500 years, his final mark is a girl who believes she will cause the end of the world. However, even his formidable powers are unable to kill her, and they go on a quest to find death and peace for her. Featuring a cast of moody characters and a 90s superhero comicbook style, your choices will lead you to one of seven endings. Will you save the girl or save the world?