Glasses Full Pack
This DLC includes glasses for all the characters. When selected, the corresponding character will wear glasses during battle. A total of 104 glasses data is included. NOTE: This DLC item is a combination of Glasses Pack #1-4. These glasses packs can also be bought individually.