GigaBash - MechaJURAS Free DLC
Rejoice, liberty is here! This free DLC adds “MechaJURAS”, an original character from GigaBash to the game, featuring a unique moveset utilizing its massive Rocket Drill to decimate Titans, and a Grapple Claw to grab foes from afar. After numerous failed prototypes, the top minds at the Global Titan Defense Initiative have perfected the ultimate Titan deterrent. The MechaJURAS program has finally come to fruition! Enhancements from Prototype 3.0 include improved mobility with new boosters to quickly maneuver the battlefield, increased RPM of the Rocket Drill for a powerful new finisher, and an upgraded Grapple Claw to ensure no foe can escape its grasp. Equipped with such a formidable arsenal, MechaJURAS packs all the firepower needed to take on Titans of any size! Get ready to pilot this hulking mech, protect mankind, and dispense justice in the name of liberty!