Dominate the Bolivian Wildlands with the Deluxe Pack which includes: - The Wilderness Rifle: A unique Shotgun with an engraved finish. - The Huntsman motorbike: An exclusive dirt bike allowing you to go everywhere in the Wildlands - 3 Exclusive Gear Patches. - 3 Exclusive weapon camo to help you blend in the environment. - 3 Exclusive character customization items: The Light Hunting Jacket, The Sapper Backpack and the Oakley SI Straight Jacket Fire glasses. - 1 XP booster.