Furtive Fox Bundle
Take a cunning approach to adventure with this bundle of clothing, currency, emotes and the wiliest of companions! Head out to sea in practical Hunter clothing with a loyal Auburn Fox at your side, and a set of Hide and Peek emotes in the back pocket should you need to be stealthier still. The Furtive Fox Bundle contains 550 Ancient Coins, an Auburn Fox, the Hide and Peek Emote Bundle, Hunter clothing for your pirate (Hat, Jacket, Trousers, Belt and Boots) and a bonus of 10,000 gold to spend in the Outpost shops.