Frontier Pilot Simulator
Embark on a thrilling journey as a Frontier Pilot in this immersive Sci-Fi cargo sim, where dynamic missions, seamless trading, and a vast alien world await your exploration. Take command of customizable and upgradeable VTOL craft, navigate challenging weather conditions, and push your piloting skills to the limits. Experience the thrill of frontier life, starting with a humble ship and striving to earn the title of Frontier Pilot. Your actions shape the interconnected game world, influencing the rise and fall of bases, the evolution of the planet, and the flow of goods. Blaze your own trail through by upgrading your ship, customizing its components, and mastering the art of exploration, smuggling, trade, and survival. Rise above the cutthroat competition and become a legend among Frontier Pilots. Your Arsenal of Aircraft: Scarab: A nimble VTOL/STOL/CTOL light transport vehicle OX: A versatile VTOL/STOL/CTOL middle transport vehicle Ballena: A powerful VTOL/STOL/CTOL heavy transport vehicle Unlock a vast array of upgrades for each ship. Uncover a Uniquely Interactive Universe: Dynamically evolving world: Bases rise and fall, the planet transforms, and smuggling flourishes, all driven by player actions. Handcrafted, ever-changing narrative: Witness the impact of your decisions on the world and its inhabitants. Embrace the thrilling challenges of Frontier Pilot Simulator and become a legend among the stars!