Frog Hop
A cute and quirky classic adventure platforming game about a frog named Hoppy searching for his frog friend Jumpy. Swing and launch yourself through levels with your tongue ability. A vast array of mechanics, enemies, and obstacles; there's always something new you'll encounter in each level. Unique and challenging boss fights, each with their own attacks and weaknesses. Collect sparkly gems and spend them to buy charms that alter your play style, opening up possibilities for replayability and strategies to overcome levels. Bouncy and catchy tunes. Each level has a unique song. Dress yourself up with a wide range of cosmetics. Have ducks follow you around or make goofy sounds when you hit the ground. For the classic hardcore platforming gamer. Enjoyable for speed-runners as well! It has hats.