Free the Animation
Free the Animation. Play to Reveal the Image! - "Same Game": a puzzle game with blocks of same color to remove. - "Pong Game": a video game with intermediate enemies to destroy. - "Shooter Game": an isometric shooter to free the animals (green cages) and not the monsters or the dragons (red cages). Click or tap to remove blocks of same color. Click or tap to play "Pong Game" and to kill the intermediate enemies. Possibility to reveal 3D objects with "Pong Game" and "Shooter Game" (OBJ models and MD2 animated models). Prepare background images, filter images, add 3D objects to images. Adding a labyrinth (Maze) increasingly difficult between games ("Same Game").