Fight the Horror
"Fight the Horror" is a whole new survival experience. A group of young people abducted and forced to participate in a game by a mysterious organization. They are 7 days to solve the mystery and defeat the boss to escape, otherwise ... 7 days may seem enough at first, but soon they know they are trapped in a small room at day time, and can only get out to explore during night time. Intelligence and supplies gathered through many struggles, will be no more if one does not get back to the safehouse by dawn. A game that brings you the excitement of a lunatic human experiment situation, now let you experience even more with a friend through split-screen. Can you overcome fear and fight the horror?