Fenix Rising Map Pack
If you own Gears of War 3 Season Pass DO NOT purchase this content here as you will be charged again. If you've previously purchased this item, please go to Settings, Account, Download History, to re-download it.Fenix Rising Map Pack This pack adds five new multiplayer maps: Academy, Anvil, Depths, The Slab and a remake of Escalation from the original Gears of War. Also included are 250 Gamerscore and four new multiplayer characters; Recruit Clayton, Savage Marauder, and new variants of Thrashball Cole and Savage Kantus. SEASON PASS owners should only access this update from the in-game store to avoid a duplicate charge.