Feather
Feather is a relaxing bird simulation perfect for unwinding. Whether solo or with other online players, Feather will have you become a bird and explore stunning locations as you soar through the skies! No enemies, no combat, no threats – just peaceful flight by yourself or with other birds. Yes, the passive multiplayer in Feather allows you to join a flock and enjoy flying with others or just relax on your own! Explore a vast open world, finding new songs in every nook and cranny …. Immerse yourself in a beautiful island that responds to your presence with a hum, tone and rhythm beyond human comprehension.