FEAR 2: “Toy Soldiers” Map Pack
Experience FEAR 2 multiplayer from a new perspective. Players are only inches tall as they battle inside a pinball machine, a hospital lab room, and a playground sandbox. FullTilt: Battle inside a retro 1970’s era pinball machine, “Snake Fist” style! Flippers, targets, spinners and pop-bumpers provide cover for the fast paced action. Multi-level playfield and authentic sounds set the mood for destruction! Cockroach: A blood drenched hospital room filled with heart pounding action. Climb up electrical cords, laboratory equipment and pill bottles in a tightly connected environment. Recess: Wage mayhem from the top of a giant sandcastle to the cockpit of a toy bulldozer! Go commando and blend in with plastic army men!