Farlands Journey (Windows)
Farlands Journey is a colorful classic adventure platformer game where you play as a little witch fighting the evil forces. Embark on an adventure to recover the stolen heart of your Magical Academy. Discover various magic spells and hats with unique effects. Defeat monsters and their bosses. Solve puzzles by combining platforming skills and magical spells. Collect gems and spend them on upgrades in Magical Academy.