Fantasy General II: Evolution
Encounter, Eat, Evolve It is a hard world for the Lizardfolk and the young newt Szzlag and his siblings, who have been expelled from their home to carve out a new place of their own in the land. Follow the evolution of Szzlag the Devourer from newt to mighty lizardfolk hero and become the master of the broken isles, facing unprecedented dangers from a race of foreign invaders, never before seen by your kind. Fight through highly variable and interlocking missions that allow you to choose your own path to fame and food. Eat or be eaten and as you lead your tribe to victory or end up as someone else’s meal.