Faeria
With its unique living board, Faeria will challenge you with truly strategic card battles. Craft your deck, shape the battlefield, and fight for victory! A strategy game like no other. Build exciting decks and shape the battlefield as you fight epic battles. Raise mountains, build forests, fill lakes, or harness the sands of the deserts. You choose your own path to victory. Enjoy 100+ hours of solo content, co-operative missions, and puzzles! Explore a vast array of challenges that reward you in return. Journey through the Oversky and defeat devious World Bosses - or even play enemy AI in draft mode! Enter Pandora, Faeria's unique draft mode that where your deck-building skills are put to the ultimate test. Choose to play against the AI or put your deck to the ultimate test in PVP. Earn rewards based on how well you do. It’s the perfect way to increase your collection, or just have fun!