Fable III Dye Pack
Breathe new life into your hair and clothes with this collection of dyes, including the long-awaited black dye. Those preferring lighter colours will make good use of the cream, hot pink and turquoise dyes. These items will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when dyes are unlocked in the storyline.