Expeditions: A MudRunner Game - Ford Dual Pack (Windows)
The Ford Dual Pack brings raw American power to your Expeditions garage with two legendary beasts: the Ford F-150 Raptor R and the Ford F-450 Super Duty. As the most powerful F-150 Raptor ever, the Ford F-150 Raptor R is built to withstand harsh desert conditions without breaking a sweat. Thanks to its exceptional off-road durability and precise maneuverability, this truck is made to explore uncharted territory and come back unscathed. If you favour endurance, the Ford F-450 Super Duty is your go-to for long-distance expeditions in remote areas. With crushing traction, massive fuel capacity, and an engine that refuses to quit, it will haul you through hell and back—no matter how deep into the wild you dare to venture. This DLC is not included in the Year 1 Pass.