Escape From Starkiller Base Level Pack
The Escape From Starkiller Base Level Pack extends the LEGO Star Wars: The Force Awakens experience with a whole new adventure not seen in the film. After crash landing on the surface of Starkiller Base, a pair of Resistance pilots and their loyal astromech droid must outmaneuver the First Order to escape the planet before it explodes!