Episode 2: Starved For Help
Episode two of a five-part series set in Robert Kirkman’s award-winning universe. Three months after the events of episode one, starvation forces the group to seek food from strangers. In a world where the living can be more dangerous than the undead, this is a risky move, but you’ll soon learn how far you’ll go to survive. How will the choices you made in episode one affect your story?Purchase of this DLC requires The Walking Dead - Episode 1: A New Day.