Enter x Exit the Gungeon
This bundle includes Enter the Gungeon and Exit the Gungeon. Enter the Gungeon Enter the Gungeon is a bullet hell dungeon crawler following a band of misfits seeking to shoot, loot, dodge roll and table-flip their way to personal absolution by reaching the legendary Gungeon’s ultimate treasure: the gun that can kill the past. Exit the Gungeon Exit the Gungeon is a small, spin-off 'dungeon climber' immediately following the adventures of the misfit Gungeoneers.