Enter the Dominatrix
If you already own the Season Pass DO NOT purchase this here as you will be charged again. Enter the Dominatrix reveals the wild hijinx of the original vision of the canceled SR3 expansion. Steelport has been taken over by the Dominatrix and only the Saints can stop her from trapping everyone in a virtual prison! Includes behind-the-scenes commentary and the return of some fan-favorite characters.