Edy's Advance Ops
A special mission that gives you a weapon useful in the early part of the main game. Additionally, if you complete it, you will also get Edy from the original Valkyria Chronicles as a playable character! This mission can be played after unlocking the Headquarters in Chapter 2 of the main story. To access this mission, go to Book Mode > Menu > Extra Stories.