Dying Light 2 Stay Human: Hakon Bundle
Become the fierce nightrunner hellbent on survival with the new Hakon Bundle. Arm yourself with charm, wit, and the tools necessary to navigate through the treacherous nights of The City. Channel Hakon’s signature style (and charm) then pop some Infected heads with his trademark bow. And if you wanna be a real hot shot, add a fire bolt; that way things will really start heating up. But don’t worry if you can’t handle the heat (or you run into an old flame), Hakon’s paraglider will make sure you can make a quick getaway! This bundle contains: Hakon’s Appearance — do whatever you need to survive, and look good while doing it. Hakon's Crossbow — aim steady, and let them take an arrow to the knee... or the head. Regular Bolts & Fire Bolts — become a proper firestarter with these special bolts. Just don’t forget to reload. Hakon’s Paraglider — this paraglider may help you flee from a horde of Infected or… a romantic exploit gone bad.