Dying Light 2: Stay Human - Chicken Bundle
Become a one-of-a-kind angry bird. It’s time to shake a tail feather and establish a new pecking order in The City. As a chicken that fears no one, you have to break some bad eggs to make an omelet. Use a claw that can cut and scratch your enemies until they become a chicken-hearted mess. And if someone dares to doubt your ability to fly, prove them wrong by taking it to the skies with a featherweight paraglider. The bundle contains: Rooster Suit — wear this outfit, and all of your enemies will chicken out when facing you! Chicken Claw — cut, scratch, and slice your foes like the true cocky rooster you are, with a bleeding effect on top of that! Chicken Wing — why did the chicken jump off the roof? Well, to soar through the skies with this new paraglider skin.