Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Run, boy, run! Become a strong leader that uses a full array of parkour moves as Brecken, a blast from the past. Run towards a danger, or run away from it when grabbing the loot. Whatever you do, do it for all survivors. Test your skills in the Brecken Outfit, shock your enemies with the Voltaic Wrench and fly above the rooftops with Brecken’s Paraglider skin. The bundle contains: Brecken Outfit — lead the way and move swiftly as one of the first runners. Voltaic Wrench — shock your enemies by bashing their heads in. Brecken’s Paraglider — when running is not enough, fly to your destination.