Dreaming Depths Bundle
Treat your ship to an elegant upgrade as you settle in for those long nights at sea. The Dreaming Depths Bundle contains the Dreamers' Dust Collector's Figurehead and Sails along with the Dreamers' Dust Lantern, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.