DLC 1 (Blood and Titanium)
Expand the power and versatility of Phoenix Point operatives with cybernetic augmentations. Unlock new abilities for your soldiers, new research projects, and new approaches to tactical combat. But beware: enemies will bring cybernetics to bear against your team, too.