Destiny 2: Active Rewards Pass
Grants one Rewards Pass entitlement during the Destiny 2 Year of Prophecy. (NOTE: You must log into to Destiny 2 at least once during the Year of Prophecy to claim rewards from the Active Rewards Pass. Additionally, purchasers who already own both Rewards Passes will not receive additional content.)