Deflector
Deflector is a hack and slash game, where you will experience a dynamic gameplay with an unlimited and unique combo system. Test your reflex and don’t let your guard down – enemies will have no mercy. Jump into the future, select your loadout, and save the world from the enormous and well known danger in history – viruses. FUTURISTIC WORLD Explore locations controlled by viruses and set them free from evil. Progress through the run and choose your path. Use the environment to your advantage, and beware of toxic water, spikes, or electrical fences. Each location offers its unique layouts and traps – so watch your every step. ENTERTAINING COMBAT SYSTEM Pick your character and defeat enemies with style. Each hero has a different set of skills and abilities. If you are a fan of melee combat, pick up a sword or put on your boxing gloves. Do you prefer to keep a distance from enemies? No time to waste – get your boomerang and deflect enemies’ projectiles to kill them. UNLIMITED POSSIBILITIES Create unique combos, test them, and find your favorite way to slash through enemies. Thanks to game mechanics each approach will be slightly different. You will have to choose additional abilities, stats, and routes on the map. In addition, remember to gather resources from missions to permanently upgrade your skills.