Deep Rock Galactic - Supporter II Upgrade
In celebration of DRG’s FIVE YEAR ANNIVERSARY, we are now offering up the SUPPORTER II UPGRADE for our most dedicated players. Like our previous Supporter Upgrade, this pack is for those that really want to support Ghost Ship Games and our future developments, while getting your hands on a load of exclusive treats. Become a GSG GUARDIAN today! The SUPPORTER II UPGRADE includes: THE GSG GUARDIAN SET: - Weapon Framework - a blinged-out set of full mesh reskins of all weapons in the game - Weapon Paintjob for all your Weapon Frameworks - Armor Paintjob to match your new weapon Framework - Pickaxe Paintjob for your trusty personal Pickaxe - Bosco Paintjob for your trusty robotic companion - Helmet to really finish the look - VIP treatment at the ingame Abyss Bar - Get the SUPPORTER EDITION of the tasty Oily Oaf beer for your whole team, served in the gaudiest of golden tankards! - Your chat name will be gold, to show off your Supporter status!* - The unique Supporter Badge, shown next to your name in game and in chat!* - Our heartfelt and eternal thanks and gratitude <3 Important note: By buying this DLC you are first and foremost showing your support for us, the developers. The bling-bling in the list above is really just icing on the cake! *Chat name in gold and Supporter Badge are also included in the previous SUPPORTER UPGRADE. If you already own this DLC, then you will “just” get everything else included above.