Deep Rock Galactic - Robot Rebellion Pack
It's a Robot Rebellion! As in, we rebel against the Robots of the dreaded Rivals - but in style! Spice up your look with four new sets of unique armor (one per class), new helmets, and new Paintjobs. The Robot Rebellion Pack - crudely cobbled together during those long nights spent on the Space Rig waiting for the next engagement. The opposite of chic, perhaps, but eminently usable. - 4 unique suits of Armor, one for each Class - A unique helmet in two variants (Full Face & Half Face) - Robot Rebellion Paintjob for other Armors - Robot Rebellion Paintjob for your Weapons - Robot Rebellion Paintjob for Bosco - Robot Rebellion Paintjob for your Pickaxe Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!