Death Relives
Be prepared for a first-person look on life through the eyes of a teenager who is trying to escape from mighty Aztec god Xipe Totec. Get ready for a chaotic experience with horror and survival mechanics. Death Relives is a first-person survival horror game developed by a team that loves mythology and horror. Run, hide, and survive. That's all you can do, but it won't be easy while an Aztec god like Xipe Totec is after you. Adrian was an ordinary teenager getting ready to celebrate his graduation, until he decided to follow up on what had happened to his mother. Xipe Totec is a mighty Aztec god who just wants sacrifices for his grace, and Adrian is about to discover something disturbing about his mother's death.