Dead by Daylight: Old Wounds Pack
Pain awaits in the Old Wounds Pack, which includes 8 playable characters from 4 of Dead by Daylight’s most unforgiving Chapters yet: Darkness Among Us, Demise of the Faithful, Cursed Legacy, and Chains of Hate. Witness the dark union of a merciless quartet. Experience a devotion that rots body and soul. Forge a path of devastation through history. Face the undying retribution of the vengeful. The ultimate multiplayer horror experience awaits in this incredible Pack, featuring four original Killers and four original Survivors to bring into The Fog. Each Pack includes: - The Legion and Jeff Johansen (Darkness Among Us) - The Plague and Jane Romero (Demise of the Faithful) - The Oni and Yui Kimura (Cursed Legacy) - The Deathslinger and Zarina Kassir (Chains of Hate) - 8 additional Outfits for select included characters. - 4 DLC exclusive items.