DARKGEMS (Xbox One+Xbox Series+Windows)
This bundle includes all three versions of the DARKGEMS game: - DARKGEMS - DARKGEMS (Xbox Series) - DARKGEMS (Windows) DARKGEMS is a cartoony mining rogue-lite game set in the deep gemstone caverns. Journey through three randomly generated map kinds filled with zombies, ghosts and demons. Keep an eye on your rapidly ending energy supply - one cannot survive in the dark dungeon without a light.