Dark Reflection
YOUR WORLD, BUT TWISTED When your best friend vanishes, you must enter the Dark Reflection—a hostile, warped copy of your own reality. Here, familiar places are dangerous, and friendly faces cannot be trusted. SURVIVE THE NIGHTMARE The Dark Reflection is a classic side-scrolling pixel-art adventure packed with action, puzzles, and heavy metal energy. Explore: Search creepy locations and find vital items to survive. Solve: Use your brain and your inventory to clear obstacles. Fight: Slash your way through hordes of demons and unique bosses. DARK HUMOR & HEAVY METAL Step into a world where dark humor meets a heavy rock soundtrack. Every corner hides a secret, and every choice matters. Features Warped World: Explore an unsettling, distorted reality. Classic Gameplay: Solve puzzles and manage items to progress. Brutal Battles: Fight aggressive monsters and giant bosses. Hidden Secrets: Find secret paths and weird encounters. Your Choice: Make decisions that lead to multiple endings. Turn up the volume of your doom.