Cyber Tank Pink (Windows)
"Cyber Tank Pink" is a challenging puzzle game which adds various mechanics on top of the Sokoban genre: - Shot reflections; - Destroyable ice; - Crumbling floors; - Enemies that can be moved; - Water that can be traversed by putting blocks into it; - Teleports; - Conveyors; - Collectible bonuses; - And so on!