Cyber Lab (Windows)
Cyber Lab is a challenging 2D platformer with 30 levels set in a futuristic laboratory full of traps and deadly hazards. The player controls a small robot through a series of precision experiments where every wrong move could be the last. The goal is simple yet unforgiving: collect the access card and reach the exit door. Each level is a single, fully visible screen filled with spikes, saws, lasers, and falling platforms. Death is instant and respawn is immediate, keeping the pace and tension high. With its cyber-themed pixel art visuals and fast, precise gameplay, Cyber Lab delivers an intense trial-and-error experience for players who value reflex, skill, and mastery.