Curtain Call Bundle
Spread a little stage fright and tread the boards of defeated enemy decks! The Curtain Call Bundle contains the Scene Stealer Clothing Bundle, the Scene Stealer Cutlass, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.