Crossout — Speed demon
— Unique armoured car “Speed demon”; — New weapon: Turret cannon “Raijin”; — New cabin: “Beacon 11”; — Portrait: “Yoshida”; — Movement parts: “Hermit” (4 pcs.); — Hardware: “Expanded ammo pack”, “KA-2 Flywheel”, “Dun horse”, “Ampere”, “Chameleon” and “Iris”; — Paint can; — 1500 in-game coins; — Early access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 75. Yoshida has been in bad accidents many times. But even the most terrible ones did not make him abandon his car and live by the memories of how nice it used to be. Instead, he would rebuild it part by part every time. He was one of the best racers of the Sinto City, after all. He believed that legends should never die, only be reborn stronger than before. The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 75. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlock early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!