Crossout – Savior (Deluxe edition)
– Armoured car: “Predator”; – New epic cabin: “Savior”; – New decoration: “Truck exhaust pipe” (2 pcs.); – Character portrait: “Sarah Snow”; – Unique chameleon paint: “Gleam of the north”; – A set of stickers; – Early access to certain structural parts; – Maximum number of parts increased to 80; – 4000 in-game coins. While watching her favourite action film once again, Sarah suddenly realized that she was the only person who could avenge the people who had once saved her. And so she rushed to continue her search with renewed vigor. Surprisingly, at the first survivors camp she was told about the odd man in red clothes who was seen in the Valley every winter. Sarah checked her rocket launchers, brushed the snow from her hair, and set a course toward her former home. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 80. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!