Crossout — Raven Feast
— Unique armoured car: “Raven feast”; — Weapon: “Varun” crossbow; — Movement parts: “Sabbath” frontal wheel (4 pcs.) and “Stallion” wheel (2 pcs.); — Cabin: “Jannabi” light cabin; — Hardware: “Hardcore” engine, “Ampere” generator, “Ammo reserve” ammunition, “Car jack” special module; — Character portrait: “Alva”; — Paint cans: “Soot”, and “Victory”; — Decorations: “Tank headlight” (2 pcs.) and “Square cover” (4 pcs.); — 1500 in-game coins; — A set of structural parts; — Maximum number of parts increased to 75. The Arbiter's daughter has been drawn to the otherworldly since she was a child, but her father taught her only to drive and shoot, with the hope of making Alva his own bodyguard in the future. The Firestarters offered a compromise: they recognized the girl's potential and took her with them, continuing not only to nurture her cruelty but also providing her with occult knowledge. However, the shamans soon cast the young witch out for her different view of their ideology: while fire was the most important element for them, Alva drew her strength from death. She believed that by killing a man in a fair fight, one could take away the power of the defeated. For years Alva wandered through the woods, communicating with spirits and searching for her destiny, until she eventually stumbled upon an abandoned armoured car in a cave in the swamp. The young woman decided that the vehicle was inhabited by an ancient raven spirit named Kutkh, who needed to absorb souls in order to live. The witch was able to start the transport and returned to her father, who immediately offered Alva to become his bodyguard. Such cooperation was beneficial for everyone: the attempts on Petrolium's life happened quite often, and Alva with her armoured vehicle were eager to kill. The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 75. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlocks early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!